1. home
  2. Despre PENNY

REWE Group - Succes în Europa de peste 90 de ani



REWE România reprezintă în țara noastră concernul german REWE Group, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Grupul REWE a fost înființat în 1927. În anul 2016 REWE Group opera cu peste 330.000 de angajați si peste 15.000 de magazine.

În afară de comerțul en detail din domeniul alimentar, grupul REWE mai este activ la nivel european în domeniul turismului și în cel al comerțului cu articole de tip Do-it-Yourself (DiY).

PENNY România



REWE România este prezent în România prin lanțul de magazine PENNY , conceptul de succes al grupului și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Pe această piață, PENNY operează cu 376 magazine și se află în plină expansiune, având peste 6500 de angajați. Ne dorim ca până în anul 2029 să ajungem la peste 600 de magazine.

Întreaga rețea este deservită de 4 centre logistice situate în localitățile: Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași .

Magazinele PENNY au o suprafață de cca 750 mp şi un sortiment diversificat ce cuprinde: alimente de bază, băuturi, detergenți, produse proaspete şi congelate, legume, fructe şi non food.

Sortimentul permanent este completat de ofertele promoționale disponibile în cantități limitate. Acestea sunt valabile o săptămână și se regăsesc în pliantul actual.

2023 pe scurt | Un an cu care ne mândrim


Anul 2023 a fost unul semnificativ pentru PENNY România, marcat de evoluții notabile și continuarea angajamentului nostru pentru o dezvoltare responsabilă. Ne-am extins rețeaua la 376 de magazine, stabilind un nou record de expansiune și aducând produsele noastre mai aproape de clienți. Acest efort de extindere ne-a permis să consolidăm legătura cu toate comunitățile pe care le deservim, oferindu-le acces constant la produse de calitate, cu prețuri accesibile.


Ne continuăm angajamentul pe care ni l-am asumat prin inițiativa TripluRO (3RO) și susținem producătorii locali prin promovarea produselor românești. Prioritatea noastră este să creștem la raft procentul de produse cu ingredientul principal provenit din România, procesate și ambalate local, pentru a susține, astfel, economia națională.



Am fost recertificați ISO 50001, drept recunoaștere a eforturilor noastre de a reduce impactul asupra mediului și de a utiliza resursele într-un mod mai eficient. Proiectele noastre de biodiversitate urbană și parteneriatele cu organizații precum Habitat for Humanity România și World Vision România reflectă angajamentul nostru față de dezvoltarea comunitară.


Despre sustenabilitate

Ne propunem să ne atingem obiectivele prin investiții planificate pentru excelența operațională și prin elaborarea de soluții inovatoare pentru clienți, furnizori, parteneri și comunități. În următorii ani, vom continua să lucrăm umăr la umăr pentru integrarea practicilor sustenabile pe întregul lanț valoric. 


Sustenabilitatea face parte din identitatea noastră. Fără dezvoltare durabilă nu le putem lăsa copiilor noștri un viitor de care să fie mândri. Suntem încrezători că vom putea continua toate proiectele începute în zona sustenabilității și vom identifica arii noi in care ne putem aduce contribuția.


Magazinele noastre

Peste 370 de magazine

Angajații
noștri

Peste 6500 de angajați

Programe de dezvoltare

Posibilități multiple de învățare și dezvoltare