REWE Group - Succes în Europa de peste 90 de ani



REWE România reprezintă în țara noastră concernul german REWE Group, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Grupul REWE a fost înființat în 1927. În anul 2016 REWE Group opera cu peste 330.000 de angajați si peste 15.000 de magazine.

În afară de comerțul en detail din domeniul alimentar, grupul REWE mai este activ la nivel european în domeniul turismului și în cel al comerțului cu articole de tip Do-it-Yourself (DiY).

PENNY România



REWE România este prezent în România prin lanțul de magazine PENNY , conceptul de succes al grupului și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Pe această piață, PENNY operează cu 418 magazine și se află în plină expansiune, având peste 7500 de angajați. Ne dorim ca până în anul 2029 să ajungem la peste 600 de magazine.

Întreaga rețea este deservită de 4 centre logistice situate în localitățile: Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași .

Magazinele PENNY au o suprafață de cca 750 mp şi un sortiment diversificat ce cuprinde: alimente de bază, băuturi, detergenți, produse proaspete şi congelate, legume, fructe şi non food.

Sortimentul permanent este completat de ofertele promoționale disponibile în cantități limitate. Acestea sunt valabile o săptămână și se regăsesc în pliantul actual.

2024 pe scurt | Un an cu care ne mândrim

Anul 2024 a fost unul de consolidare și inovație pentru PENNY România, în care am atins praguri importante și ne-am menținut angajamentul față de dezvoltarea responsabilă.

Am depășit borna de 400 de magazine și am încheiat anul cu 416 unități la nivel național. A fost al doilea an în care am deschis 40 de magazine și am demarat lucrările pentru cel de-al cincilea centru logistic, în Mihăilești, Giurgiu – o investiție esențială pentru viitorul rețelei noastre în România.

Am continuat inițiativa TripluRO (3RO), cu peste 800 de produse la raft, reprezentând 53% din cifra de afaceri și ne-am consolidat parteneriatele cu furnizorii locali pentru a oferi clienților produse cu ingredientul principal provenit din România, procesate și ambalate local.

În 2024, am deschis primul magazin autonom PENNY din lume, în București – un format digital, gândit pentru rapiditate și confort. Testăm constant tehnologii noi, cu focus pe autonomie și eficiență, adaptate stilului de viață al clienților noștri.

Ne-am reafirmat angajamentul pentru sustenabilitate și implicare în comunitate. Toate magazinele PENNY din România sunt certificate BREEAM, iar în 2024 am susținut proiecte sociale cu impact, precum construirea cantinei Bufkids din Buftea, în parteneriat cu Habitat for Humanity și Asociația Hercules. Totodată, am extins colaborarea cu Rețeaua Băncilor pentru Alimente și am organizat două ediții ale Colectei Naționale de Alimente, sprijinind zeci de mii de persoane vulnerabile din toată țara.



Despre sustenabilitate

Ne propunem să ne atingem obiectivele prin investiții planificate pentru excelența operațională și prin elaborarea de soluții inovatoare pentru clienți, furnizori, parteneri și comunități. În următorii ani, vom continua să lucrăm umăr la umăr pentru integrarea practicilor sustenabile pe întregul lanț valoric. 


Sustenabilitatea face parte din identitatea noastră. Fără dezvoltare durabilă nu le putem lăsa copiilor noștri un viitor de care să fie mândri. Suntem încrezători că vom putea continua toate proiectele începute în zona sustenabilității și vom identifica arii noi in care ne putem aduce contribuția.


Magazinele noastre

Peste 418 de magazine

Angajații
noștri

Peste 7500 de angajați

Programe de dezvoltare

Posibilități multiple de învățare și dezvoltare