1. home
  2. Despre PENNY

REWE Group - Succes în Europa de peste 90 de ani



REWE România reprezintă în țara noastră concernul german REWE Group, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Grupul REWE a fost înființat în 1927. În anul 2016 REWE Group opera cu peste 330.000 de angajați si peste 15.000 de magazine.

În afară de comerțul en detail din domeniul alimentar, grupul REWE mai este activ la nivel european în domeniul turismului și în cel al comerțului cu articole de tip Do-it-Yourself (DiY).

PENNY România



REWE România este prezent în România prin lanțul de magazine PENNY , conceptul de succes al grupului și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Pe această piață, PENNY operează cu 376 magazine și se află în plină expansiune, având peste 6500 de angajați. Ne dorim ca până în anul 2029 să ajungem la peste 600 de magazine.

Întreaga rețea este deservită de 4 centre logistice situate în localitățile: Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași .

Magazinele PENNY au o suprafață de cca 750 mp şi un sortiment diversificat ce cuprinde: alimente de bază, băuturi, detergenți, produse proaspete şi congelate, legume, fructe şi non food.

Sortimentul permanent este completat de ofertele promoționale disponibile în cantități limitate. Acestea sunt valabile o săptămână și se regăsesc în pliantul actual.

2022 pe scurt | Un an cu care ne mândrim


2022 a fost un an în care am dovedit încă o dată că la PENNY facem performanță în fiecare zi. Deși am traversat cu toții un context socio-economic instabil, marcat de creșteri succesive ale inflației și de probleme în lanțurile de aprovizionare, în 2022 ne-am îndeplinit obiectivele cu succes. 


Sub umbrela obiectivului 3RO (TripluRO), în 2022 am lansat inițiativa „100 de idei de business pentru România”, un demers ambițios prin care ne dorim ca, împreună cu autoritățile relevante și cu mediul de afaceri local, să le oferim românilor cât mai multe produse cu ingredientul principal din România, procesate și ambalate în țară.



Am dat dovadă de agilitate și am reușit să fim aproape de clienții noștri, oferindu-le cele mai bune produse și servicii. De-a lungul celor 12 luni, am deschis 36 de unități noi, fiind primul an din istoria companiei în care am inaugurat peste 30 de filiale în România.


Despre sustenabilitate

Ne propunem să ne atingem obiectivele prin investiții planificate pentru excelența operațională și prin elaborarea de soluții inovatoare pentru clienți, furnizori, parteneri și comunități. În următorii ani, vom continua să lucrăm umăr la umăr pentru integrarea practicilor sustenabile pe întregul lanț valoric. 


Sustenabilitatea face parte din identitatea noastră. Fără dezvoltare durabilă nu le putem lăsa copiilor noștri un viitor de care să fie mândri. Suntem încrezători că vom putea continua toate proiectele începute în zona sustenabilității și vom identifica arii noi in care ne putem aduce contribuția.


Magazinele noastre

Peste 370 de magazine

Angajații
noștri

Peste 6500 de angajați

Programe de dezvoltare

Posibilități multiple de învățare și dezvoltare