1. home
  2. Drepturile Omului si Obligatii de mediu

Reclamațiile legate de drepturile omului sau riscuri de mediu
sau încălcări ale diligenței necesare

Procedura noastră privind reclamațiile în legătură cu Legea germană referitoare la obligațiile corporative în materie de diligență necesară în lanțurile de aprovizionare (LkSG) garantează un proces demn de încredere și, în același timp, transparent în tratarea reclamațiilor cu privire la încălcarea drepturilor omului sau a obligațiilor de mediu. O reclamație în temeiul LkSG poate fi utilizată pentru a raporta suspiciuni cu privire la posibile riscuri la adresa drepturilor omului sau a mediului sau încălcări ale obligației de diligență necesară, cum ar fi munca forțată, munca copiilor, discriminarea sau contaminarea dăunătoare a solului, apei și aerului, precum și zgomotul dăunător și consumul excesiv de apă, care sunt legate de REWE Group, lanțurile sale de aprovizionare sau angajații săi. Încălcarea drepturilor omului sau a obligației de diligență necesară de mediu cauzează daune considerabile nu numai Grupului REWE, ci și societății. Nemulțumirile privind drepturile omului și riscurile de mediu sau încălcările obligației de diligență pot fi depuse atât de angajați, cât și de terți.



O modalitate deosebit de facilă de a depune electronic plângeri cu privire la drepturile omului și riscurile de mediu sau încălcările obligației de diligență necesară este furnizată de REWE Group Hintbox – în mod anonim, dacă se solicită. În plus, platforma de reclamații permite o comunicare lină între denunțători și departamentele responsabile ale Grupului REWE, în conformitate cu reglementările privind protecția datelor.



Reclamațiile clienților, de exemplu cu privire la calitatea produselor și serviciilor Grupului REWE sau a serviciilor din magazine sau agenții de turism, nu sunt considerate reclamații cu privire la drepturile omului sau riscurile de mediu sau încălcările obligației de diligență necesară. Pentru aceste reclamații, vă rugăm să nu ezitați să contactați departamentele de servicii pentru clienți și liniile de asistență telefonică ale companiei sau mărcii în cauză.



Încurajăm în mod expres angajații și părțile externe să ne informeze cu privire la orice suspiciune cu privire la drepturile omului sau riscuri de mediu sau încălcări de diligență necesară. Denunțătorii nu trebuie să sufere dezavantaje profesionale ca urmare a depunerii reclamațiilor. Procedura de reclamație urmează un proces definit, care este, de asemenea, stabilit în Regulile de Procedură. Imparțialitatea este garantată în orice moment; cei implicați în procedură nu sunt legați de instrucțiuni și sunt obligați să păstreze confidențialitatea.




Sistem digital de reclamații privind Legea germană referitoare la respectarea cerințelor privind obligațiile de aprovizionare a lanțului de aprovizionare (LkSG).

Reclamațiile privind încălcările drepturilor omului sau ale mediului pot fi depuse cu ușurință în mod electronic și anonim, dacă se solicită.