Compliance
Ce înseamnă ”Compliance”?
Conceptul de “Compliance” sau Conformitate reprezintă unul dintre principiile de bază ale companiei noastre, și totodată susține misiunea fiecăruia dintre noi de a respecta ”regulile jocului”, adică prevederile legale și procedurile interne.
Pentru a veni în întâmpinarea voastră cu privire la această misiune, vă punem la dispoziție mai jos sistemul nostru de raportare digitală pentru aspecte de Compliance.
Pentru sesizări, reclamații referitoare la prețuri, la aspecte din pliant, existența stocului de produse, numere de telefon, posturi disponibile, dar și pentru întrebări generale, Serviciul de Relații cu Clienții este disponibil pentru a vă ajuta. Astfel, vă rugăm:
- să ne contactați la numărul de telefon: 0800110111 de luni până sâmbătă în intervalul 8:00-21:00
- să completați formularul de contact de aici
- să ne scrieți la adresa de e-mail contact@penny.ro
Sistemul de raportare digitală REWE Group Hintbox
Toate sesizările cu privire la aspectele de Compliance detaliate mai jos vor fi analizate cu atenție.
În cazul în care în calitate de client, partener de afaceri sau angajat dețineți indicii concrete cu privire la următoarele aspecte:
- acțiuni ilegale, precum cazurile de fraudă și corupție
- practici anticoncurențiale sau de concurență neloială
- nerespectarea confidențialității
- nerespectarea prevederilor legale
- nerespectarea procedurilor interne
Vă rugăm să ne transmiteți aceste incălcari a regulilor prin sistemul nostru de raportare digitală denumit REWE Group Hintbox, disponibil si la adresa https://rewe-group.hintbox.de/.
Hintbox-ul Grupului REWE este disponibil tuturor, aici incluzând persoanele externe (de exemplu clienți, parteneri de afaceri, furnizori) dar si angajații Grupului REWE, pentru a raporta încălcări ale legii, ale Codului de conduită al Companiei sau alte încălcări relevante legate de conformitate.
Sesizările pot fi transmise inclusiv în mod complet anonim, iar pentru ca sesizarea dvs. să ajungă la departamentul de Conformitate relevant, vă rugăm să selectați mai întâi domeniul de activitate la care se referă sesizarea dvs. În formularul de raportare propriu-zis, aveți posibilitatea de a selecta societatea în cauză (de exemplu, pentru a transmite o sesizare legata de PENNY/REWE Romania, trebuie selectat domeniul ”Retail International – BILLA CEE & Penny Int.”). Veți fi direcționat pas cu pas cu informațiile minime pe care trebuie să ni le furnizați pentru ca reclamația să fie înregistrată.
Pentru a se asigura că sesizarea dumneavoastră este procesată în mod corespunzător, departamentul de Conformitate responsabil va implica, dacă este necesar, alte departamente suplimentare pentru clarificări.
Vă rugăm să țineți cont că REWE Group Hintbox nu este destinat să raporteze încălcări ale protecției datelor. Pentru orice informații privind protecția datelor cu caracter personal, vă rugăm să vă adresați persoanelor de contact responsabile cu această arie, ale căror informații sunt comunicate inclusiv in Politica noastră de confidențialitate, disponibilă aici https://www.penny.ro/confidentialitate. Pentru conveniență, adresa de e-mail generală pentru aceste sesizări este protectiadatelor@penny.ro .
Datele dvs. cu caracter personal vor fi prelucrate conform politicii de confidențialitate
După ce trimiteți o sesizare, veți primi datele de acces la zona dvs. personală de autentificare. Acolo puteți vizualiza stadiul de procesare al sesizării dumneavoastră, iar departamentul de conformitate responsabil vă poate contacta în mod confidențial. Această zonă de conectare este disponibilă și în cazul în care trimiteți o sesizare anonimă.
Vă rugăm să țineți cont că departamentul Compliance nu vă poate soluționa reclamațiile generale și nemulțumirile ce nu vizeaza temele menționate. Pentru astfel de sesizări, vă rugăm să vă adresați către Serviciul de Relații cu Clienții, prin modalitățile menționate anterior.