Economisim bani, nu dragoste.
Economisim bani, nu dragoste.

Compliance

Conceptul de “Compliance” sau Conformitate este unul dintre principiile de bază ale companiei noastre.

 

Pentru sesizări, reclamații referitoare la prețuri, la aspecte din pliant, existența stocului de produse, numere de telefon, posturi disponibile, dar și pentru întrebări generale, Serviciul de Relații cu Clienții este disponibil pentru a vă ajuta. Astfel, vă rugăm:

- să ne contactați la numărul de telefon0800 110 111 de luni până sâmbătă în intervalul 8:00-21:00
- să completați formularul de contact de aici
- să ne scrieți la adresa de e-mail contact@penny.ro sau pe Whatsapp la numărul de telefon: 0720 573 669

 

 

Toate sesizările cu privire la aspectele de Compliance detaliate mai jos vor fi analizate cu atenție.

În cazul în care în calitate de client, partener de afaceri sau angajat dețineți indicii concrete cu privire la următoarele aspecte:

- acțiuni ilegale, precum cazurile de fraudă și corupție
- practici anticoncurențiale sau de concurență neloială
- nerespectarea confidențialității

- prelucrarea necorespunzătoare a datelor cu caracter personal

vă rugăm să ne informați oricând luând legătura cu ofițerul nostru de conformitate prin următoarele modalități:

- Adresa de e-mail: compliance@penny.ro


- Numărul de telefon: 0722 103 195, de Luni până Vineri, în intervalul orar 9:00-17:00


- Adresa de corespendență: REWE România SRL, Ștefăneștii de Jos, Str. Bușteni, Nr. 7, Jud. Ilfov

Datele dvs. cu caracter personal vor fi prelucrate conform politicii de confidențialitate

 

Vă rugăm să țineți cont că departamentul Compliance nu vă poate soluționa reclamațiile generale și nemulțumirile ce nu vizeaza temele menționate. Pentru astfel de sesizări, vă rugăm să vă adresați către Serviciul de Relații cu Clienții, prin modalitățile menționate anterior.