1. home
  2. comunicat-100-ani

"100 de ani de România"
Campanie lansata de PENNY Market si dedicată Centenarului


07.02.2018


București - 07 februarie, 2017 - REWE România lanseaza campania "100 de ani de România" dedicata Centenarului Marii Uniri, continuarea fireasca a conceptului "de România", lansat anul trecut. Cu aceasta ocazie, compania a initiat republicarea cartii "Dictatura Gastronomică" de Constantin Bacalbașa, intr-o prima ediție ilustrată de la scrierea ei.


"În contextul preocupărilor noastre constante de a înțelege românii și în continuarea firească a conceptului de comunicare "de România" lansat anul trecut, în 2018 la Penny Market dorim să sărbătorim cu bucurie și respect Centenarul Marii Uniri, alături de români", a declarat Cristina Florescu, Director Marketing, REWE Romania.


PENNY Market, prin noua sa campanie "100 de ani de România" își propune să aducă în atenție momente savuroase și memorabile din evoluția producției, comerțului și a consumului de produse alimentare în ultimul secol. Astfel, redescoperă și amintește obiceiuri și preferințe autentic românești care au avut puterea să râmană de referință peste ani. În periplul prin ultima sută de ani, campania punctează perioada interbelică, trece prin comunism și ajunge până în zilele noastre.


"În contextul discuțiilor din sfera publică despre identitate nationala și tradiții, ne dorim sa celebram 100 de ani de Romania si prin republicarea unei carti despre valorile gastronomice specific romanesti. Suntem mandri sa adaugam sortimentului nostru "Dictatura Gastronomică" de Constantin Bacalbașa, carte care va fi disponibilă exclusiv în rețeaua noastra de magazine", a declarat Dennis Biernatzki, General Manager, REWE România.


Cartea republicată de Penny Market este o monografie culinară a României interbelice și cuprinde rețete culese și explicate de Constantin Bacalbașa, ajutat si inspirat de soția sa, Ecaterina Bacalbașa.

Ca noutate față de alte ediții ale cărții, editorii au colaborat cu un grup de ilustratori, ale căror stiluri artistice diferite, dar complementare, au transpus cu umor în imagini esenta diferitelor capitole si rețete.



Despre Penny Market


Penny Market este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de 3 centre logistice situate în localitățile: Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, REWE România deține 221 magazine Penny Market la nivel național si activează cu un număr de aproximativ 4,000 de angajați. Expansiunea locală continuă și în 2018 cu un număr de 20 – 25 de magazine noi.