Rețeaua PENNY ajunge la 323 magazine în România
PENNY, unul dintre cei mai activi retaileri din România, își continuă planul de extindere prin deschiderea a cinci noi magazine. Trei dintre acestea au fost deschise în săptămâna 21-27 noiembrie în orașele Ulmeni (județul Maramureș), Suceava și în Piatra Neamț, urmând ca miercuri, 30 noiembrie, să aibă loc două deschideri de magazine în localitatea Vlăhița (județul Harghita) și în orașul Panciu (județul Vrancea). Astfel rețeaua PENNY atinge un număr de 323 magazine la nivel național.
Magazinul PENNY din orașul Ulmeni, de pe Str. Petre Dulfu, nr 89, are o suprafață de vânzare de 853 mp. Acesta dispune de 48 de locuri de parcare neexclusive, dintre care 3 locuri sunt pentru persoanele cu dizabilități.
Magazinul PENNY din Suceava, de pe Calea Unirii, nr. 37, are o suprafață de vânzare de 1175.88 mp. Parcarea magazinului este prevăzută cu 49 de locuri de parcare neexclusive, dintre care 3 locuri sunt destinate persoanelor cu dizabilități.
Magazinul PENNY din Piatra Neamț, de pe Str. Ștefan cel Mare, nr 5, are o suprafață de vânzare de 825.25 mp. Acesta nu dispune de locuri de parcare.
Magazinul PENNY din localitatea Vlăhița, de pe Str. Gábor Áron, nr 49, are o suprafață de vânzare de 799.25 mp. Parcarea magazinului este prevăzută cu 55 de locuri de parcare neexclusive, dintre care 3 locuri sunt destinate persoanelor cu dizabilități.
Magazinul PENNY din orașul Panciu, de pe Str. Nicolae Titulescu, nr 62A, are o suprafață de vânzare de 848.25 mp. Acesta dispune de 36 de locuri de parcare neexclusive, dintre care 2 locuri sunt pentru persoanele cu dizabilități.
Clienții care vor vizita magazinele din Ulmeni, Suceava, Piatra Neamț, Vlăhița și Panciu se vor bucura de un design modern și accesibil, care reflectă evoluția strategică a retailerului PENNY în România. Aceasta se concentrează, printre altele, pe crearea unei experiențe cât mai plăcute pentru clienți și pe dezvoltarea portofoliului de produse 3RO.
În 2020, PENNY și-a asumat obiectivul TripluRO, prin care își propune ca, până la finalul anului 2023, 60% din sortimentul aflat la vânzare în magazine să aibă ingredientul principal provenit din România, adică să fie cultivat, crescut, extras sau fabricat în țară și să fie procesat și ambalat în țara noastră. 100% din produsele de carne proaspată de vită, pui și porc vândute în magazinele PENNY sunt 3RO.
În ceea ce privește sesiunea de cumpărături, noul PENNY înseamnă o zonă extinsă pentru produse proaspete, o semnalizare mult mai vizibilă a promoțiilor și a principalelor categorii de alimente, precum și o varietate de produse ready to eat, semipreparate, refrigerate sau congelate, potrivite pentru un stil de viață alert și mereu în mișcare.
PENNY Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată în șapte piloni cheie: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.
Pilonul expansiune se referă la extinderea magazinelor și la dezvoltarea capacităților logistice. Până în 2029, PENNY își propune să atingă cifra de 600 de magazine. În materie de logistică, la finalul anului trecut, PENNY a inaugurat cel de-al patrulea depozit de la Filiași, județul Dolj.
PENNY a început un amplu program de certificare BREEAM (Building Research Establishment's Environmental Assessment Method) pentru toate magazinele pe care le construiește în prezent. Demersul exemplar la nivel european al discounterului PENNY a fost demarat în urmă cu doi ani, iar pe parcurs retailerul a înregistrat rezultate impresionante, unul dintre acestea fiind magazinul PENNY Otopeni, care a fost desemnat cea mai sustenabilă clădire din Centrul și Estul Europei în cadrul BREEAM Awards 2021.
Din februarie 2022, centrul logistic PENNY de la Filiași este clădirea industrială cu cel mai mare punctaj la BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assesment Methodology) International New Construction 2016. Rezultatul obținut este unul excepțional Outstanding – 92,89%. Ca urmare a unei investiții de 26 de milioane de euro, depozitul dispune în prezent de numeroase funcționalități, care îl fac prietenos cu mediul.
Toate magazinele din rețeaua PENNY vor fi recertificate o dată la trei ani. Astfel, compania pune bazele unei politici de monitorizare și îmbunătățire a sustenabilității magazinelor. Totodată, planurile de întreținere și de investiții în timp vor fi analizate și din punct de vedere a impactului asupra sustenabilității magazinelor în relație cu comunitățile în care sunt integrate, cu mediul înconjurător, construit și natural.
Despre PENNY
PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 323 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 5.800 de angajați.
PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2022 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.
Pentru mai multe detalii despre companie, accesati website-ul oficial https://www.penny.ro/
Contact presă
Irina Butnaru, Corporate Communications Manager, PENNY | REWE România, presa@penny.ro