Penny Market continuă planul de dezvoltare
cu 3 noi magazine deschise în luna noiembrie
29.11.2017
REWE România continuă planul de extindere și deschide în luna noiembrie trei noi magazine Penny Market în trei județe din România. Astfel, grupul ajunge la 215 magazine deschise până în prezent în țara noastră.
Magazinele Penny Market au un design modern și elegant, iar clienții se vor bucura de o experiență complet nouă prin modul în care sunt dispuse categoriilor de produse, dar și prin articolele proaspete, selecționate cu grijă zi de zi.
Prima deschidere din luna noiembrie a avut loc miercuri, 22 noiembrie, cu magazinul Penny Market din Vișeul de Sus (Maramureș) aflat pe Strada Gheorghe Doja nr.5. Magazinul este deschis de luni până sâmbătă în intervalul orar 07:30 - 22:00, și duminica între 08:00 - 20:00 și dispune de 45 de locuri de parcare. Noul Penny Market are 15 angajați care își desfășoară activitatea pe o suprafață de 799.3 m2.
Seria deschiderilor din luna noiembrie continuă astăzi, 29 noiembrie, cu:
- Penny Market Videle (județul Teleorman), aflat pe Str. Florilor, nr. 8-10, cu o echipă de 15 de angajați, o suprafață de vânzare de 797.61 m2 și 85 de locuri de parcare. Magazinul este deschis de luni până sâmbătă în intervalul 07:30 – 22:00 și duminica între 08:00 - 20:00.
- Penny Market Florești (județul Cluj), pe strada Eroilor 110. Cei 15 angajați își așteaptă clienții de luni până sâmbătă în intervalul 07:30-22:00 și duminica în intervalul 08:00-20:00 în magazinul cu o suprafață de vânzare de 850m2 și 80 de locuri de parcare.
Magazinele Penny Market își vor primi clienții cu o varietate de legume și fructe proaspete în raionul aflat chiar la intrare și vor pune la dispoziția clienților o gamă largă de specialități de panificație și patiserie. Produsele de pește și mezelurile completează varietatea produselor proaspete și accesibile pentru fiecare moment al zilei, precum și gama consistenta de produse lactate, brânzeturi și carne proaspătă.
De asemenea, clienții vor beneficia și de un număr de produse disponibile în variantă vrac, care pot fi găsite ușor atât la raioanele cu dulciuri și snacks-uri, cât și în zona cu produse congelate.
PENNY Market este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de 3 centre logistice situate în localitățile: Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, REWE România deține 215 magazine PENNY Market la nivel național si activează cu un număr de aproximativ 4,000 de angajați. Expansiunea locală continuă in fiecare an cu un număr de 20 – 25 de magazine noi.
În ultimii ani, PENNY Market a fost permanent dedicat asigurării unui sortiment, unei ambianțe și a unor servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor românilor. Începând cu "de România", comunicarea de brand a devenit mai explicită și plină de emoție.
Noul concept de comunicare, "de România", transmite mesajul că PENNY Market înțelege preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor. Ei organizează mese îmbelșugate, "cu de toate", țin si Valentine’s Day, deși tot Dragobetele le e mai drag, râd mai cu poftă și se îmbrățișează mai îndelung.
Acest nou concept va fi exprimat pentru clienții rețelei de magazine printr-o serie de tematici de comunicare: Masă de România, Sărbatoare de România, Oferte de România, Umor de România, Ospitalitate de România și Weekend de România.