Rețeaua PENNY Market se extinde și ajunge la 222 magazine


01.03.2018


Planul ambițios de expansiune al REWE România continuă și în luna februarie cu deschiderea magazinului Penny Market din Târgu Jiu. Rețeaua ajunge astfel la 222 magazine operaționale în România.


Magazinul Penny Market are un design modern și echilibrat care pune accent pe îmbunătățirea experienței la cumpărături a clienților. Aceștia se vor bucura de o experiență complet nouă prin modul în care sunt dispuse categoriile de produse, dar și prin articolele proaspete, selecționate cu grijă zi de zi.


Noul magazin din Târgu Jiu are 1380 m² suprafață construită, din care spațiul de vânzare ocupă 797 m² și este deservit de 44 de locuri de parcare. Magazinul își așteaptă clienții de luni până sâmbătă între 7:30 și 22:00 și duminica între 8:00 - 20:00, iar 14 angajați sunt pregătiți să îndrume clienții în alegerea celor mai bune produse.


Penny Market își așteaptă clienții cu o varietate de legume și fructe proaspete în raionul aflat chiar la intrare și le oferă o gamă largă de specialități de panificație și patiserie. Produsele de pește și mezelurile completează varietatea produselor proaspete și accesibile pentru fiecare moment al zilei, alături de gama consistentă de produse lactate, brânzeturi și carne proaspătă.


De asemenea, clienții vor beneficia și de un număr de produse disponibile în variantă vrac, care pot fi găsite ușor atât la raioanele cu dulciuri și snacks-uri, cât și în zona cu produse congelate.


Despre Penny Market

Penny Market este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de 3 centre logistice situate în localitățile: Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, REWE România deține 222 magazine Penny Market la nivel național si activează cu un număr de aproximativ 4,300 de angajați. Expansiunea locală continuă și în 2018 cu un număr de 20 - 25 de magazine noi.