PENNY România, sponsor principal al Echipei Naționale de Fotbal a României, susține lansarea filmului-eveniment „În inima Naționalei – Din vestiar până în Germania”. Premiera filmului va avea loc pe 17 mai în cinematografele din întreaga țară și promite să fie o sursă de inspirație și emoție pentru toți iubitorii de fotbal.
Filmul, regizat de Remus Achim, va oferi publicului acces exclusiv în culisele echipei de la antrenamente la momente intense din meciuri, capturând spiritul și determinarea jucătorilor. Acest film documentează calificarea istorică a României la Campionatul European după 8 ani și oferă o perspectivă asupra sacrificiilor necesare pentru a atinge excelența în sport.
Daniel Gross, CEO PENNY România, a declarat: "Fotbalul este un liant pentru comunitate și o sursă de inspirație pentru noi toți. Prin parteneriatul nostru de lungă durată cu Federația Română de Fotbal, început încă din 2015, ne-am dedicat să susținem toate cele 19 echipe naționale ale României. Filmului <<În inima Naționalei – Din vestiar până în Germania>> oferă o perspectivă unică asupra parcursului echipei naționale spre EURO 2024 și este o onoare să aducem mai aproape de suporteri această călătorie captivantă.”
„Parteneriatul nostru cu PENNY este unul dinamic și plin de realizări, bazat pe o colaborare solidă și de lungă durată. Ne bucurăm să avem alături un partener de încredere care susține dezvoltarea fotbalului național și contribuie la bunăstarea jucătorilor prin furnizarea de produse proaspete. Lansarea filmului <<În inima Naționalei – Din vestiar până în Germania>> marchează un alt capitol în povestea noastră comună, aducând în prim-plan provocările și emoțiile jucătorilor noștri în drumul lor spre succes", a completat Răzvan Burleanu, președintele Federației Române de Fotbal.
Din 2015, PENNY este alături de Federația Română de Fotbal, timp în care au fost aduse la viață numeroase proiecte dedicate iubitorilor de fotbal. De-a lungul filmului, pot fi urmărite o serie de secvențe unice în care PENNY a creat momente de neuitat pentru tricolori, precum cel de de la meciul România – Israel din 9 septembrie, când tribuna a doua a Arenei Naționale a fost îmbrăcată în galben, fiind oferite spectatorilor 16.500 de tricouri galbene.
„În inima Naționalei – Din vestiar până în Germania” reprezintă un omagiu adus determinării și pasiunii echipei naționale și poate fi vizionat în cinematografele din întreaga țară începând cu data de 17 mai. Filmările cu jucătorii permit tuturor celor care vor viziona filmul să înțeleagă emoțiile, bucuriile, provocările, epuizarea și momentele de cumpănă prin care echipa națională a trecut în drumul către EURO 2024.
Despre PENNY
PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 378 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 6.500 de angajați.
PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2024 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.
Pentru mai multe detalii despre companie, accesati website-ul oficial https://www.penny.ro/
Contact presă
Irina Butnaru, Head of Corporate Communications, PENNY | REWE România, presa@penny.ro