PENNY România vrea să ajungă la 375 de măcelării deschise la nivel național până în 2029
PENNY, unul dintre cei mai activi retaileri din România, își propune să extindă parteneriatele cu măcelăriile din regiuni pentru a oferi produse românești cu un puternic specific local. Retailerul vizează ca numărul magazinelor din rețea care au măcelării să crească de la 135, în prezent, la 375, până în 2029. În prezent, compania colaborează cu 15 parteneri regionali care și-au deschis măcelării în rețeaua sa.
Parteneriatele PENNY România cu măcelăriile au debutat în 2013, din dorința de a completa sortimentul din magazine și a aduce aproape expertiza cunoscătorilor de cărnuri. Măcelăriile partenere extind și mai mult sortimentul cu carne proaspătă și produse din carne al retailerului, venind cu propria ofertă, calibrată la cererea locală.
Măcelariile partenere reprezintă o altă dovadă ca PENNY susține industria de carne locală. Pe parcursul ultimilor ani, discounterul și-a extins și oferta de carne din magazine, carnea proaspătă fiind în prezent 100% românească. Obiectivul TRIPLU RO prin care, până în 2023, 60% din sortiment să fie produs, procesat și să aibă ingredientul principal din România.
Daniel Gross, CEO PENNY România, a declarat: „Clienții noștri apreciază carnea gustoasă, de calitate, provenită din surse verificate. Știm că măcelăriile au tradiție uneori îndelungată, propriile rețete, expertiză și se bucură de încrederea consumatorilor. De aceea, le aducem mai aproape de clienți și le oferim varietate. Vedem aceste parteneriate ca pe o colaborare între cunoscători. În același timp, parteneriatele cu măcelării sunt o dovadă a angajamentului PENNY față de România prin susținerea producătorilor și furnizorilor locali și regionali”.
PENNY România va începe să testeze și specialități în zona București-Ilfov împreună cu partenerul Domidene, marcând această mișcare prin campania „La măcelăriile PENNY vorbim ca între cunoscători”. În cadrul măcelăriilor Domidene, cunoscătorii, clienții, întâlnesc alți cunoscători: măcelarii și bucătarii. Astfel, specialitățile din carne regionale sunt recomandate chiar de către chef Nicolai Tand, care transmite și secrete din lumea măcelarilor. Mai multe detalii puteți vedea aici: https://www.youtube.com/watch?v=Vyt_mvVMoB8.
PENNY Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată foarte clar în șapte piloni cheie: experiență îmbunatațită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.
Măcelariile partenere sunt parte din pilonul strategic produse românești care se bazează pe dezvoltarea portofoliului cu proveniență românească. Cu produse create pe gustul românilor, cele peste 30 de mărci proprii sunt acum în prim plan. PENNY este discounterul românesc cu peste 85% din furnizori înregistraţi în România şi cu peste 65% produse fabricate în România.
Nu în ultimul rând, pilonul comunicațional „Economisim bani, nu dragoste” și toate elementele identității vizuale PENNY Punct sunt integrate în fiecare nou magazin din rețeaua PENNY.
Despre PENNY
PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, rețeaua PENNY Market în România este alcătuită din 283 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 5.300 de angajați.
Contact presă
Irina Butnaru, Corporate Communications Manager, PENNY, presa@penny.ro