1. home
  2. COMUNICAT PARTENERIAT BRINGO

Bringo și PENNY anunță un nou parteneriat: lanțul de magazine se listează în aplicație

Bringo, platforma specializată în cumpărături online și livrare la domiciliu și PENNY, unul dintre cei mai activi retaileri din România, devin parteneri cu scopul extinderii opțiunilor pentru cumpărături online.


Parteneriatul își propune să consolideze poziția Bringo ca aplicație preferată de români pentru realizarea cumpărăturilor online și să susțină planurile de dezvoltare pe care compania le urmărește, pentru a veni în întâmpinarea consumatorilor și a cerințelor pieței: disponibilitatea cât mai multor opțiuni de magazine pentru cumpărături online, în funcție de necesități și proximitate; accesibilitatea ridicată, dintr-o singură aplicație; diversitatea produselor și a ofertelor, aceeași ca în magazinele tradiționale; livrări cât mai rapide ale comenzilor.



“În cei cinci ani de când s-a lansat, Bringo a continuat să crească și să ofere soluții rapide și de calitate pentru e-grocery și nu numai, printr-un model unic în România: cumpărături online, așa cum le-ar face fiecare dintre noi și livrate cu grijă. Bringo își propune să fie mai mult decât un serviciu, să fie un partener de nădejde, iar acest lucru înseamnă, printre multe altele, să le putem oferi oamenilor cât mai multe opțiuni din care pot alege cu încredere. Suntem bucuroși de noul parteneriat construit alături de PENNY, fiind un pas natural pe care îl facem într-o direcție de interes pentru ambele companii, într-o piață dinamică, în dezvoltare”, spune Ioana Ilie-Dobre, CEO Bringo România.



Într-o primă etapă, consumatorii care vor comanda prin Bringo în zona București – Ilfov, Constanța, Mangalia, Năvodari și Mamaia vor putea accesa magazinele PENNY incluse în aplicație, pentru ca ulterior numărul de magazine PENNY incluse în platforma Bringo să crească treptat.



“Pentru noi, este prioritar să ne dezvoltăm și să răspundem solicitărilor clienților, iar parteneriatul cu Bringo este încă un pas în dezvoltarea strategiei de omnichannel. Căutăm parteneriatele în lumea online, pentru a fi mai aproape de comportamentul actual al clienților, dar și soluții pentru a fi mai aproape de români, în cât mai multe orașe din țară. Parteneriatul cu Bringo este un pas înainte spre a ajunge mai ușor și mai rapid în casele acestora, salvându-le astfel timp pentru alte priorități din viețile lor”, a declarat Daniel Gross, CEO PENNY România.



Prin Bringo, utilizatorii vor avea la dispoziție întreaga gamă de produse existentă și în magazinele fizice PENNY, de la alimente și băuturi, până la jucării și produse pentru bebeluși, îngrijire personală sau casă și grădină.



Disponibilitatea magazinelor PENNY pentru utilizatorii Bringo se adaugă unei liste importante de beneficii pe care platforma le oferă deja, de la personal shopper-ul care se ocupă de fiecare comandă și produse fresh de fiecare dată, până la oferte de la producători locali și livrări la timp, în 90 de minute.



Despre Bringo România

Bringo este o aplicație de cumpărături online, unde poți găsi tot ce ai nevoie - de la legume și fructe, până la echipament sportiv și cărți din cele peste 200 de magazine partenere - în total, peste 90 000 de produse cu livrare între 30 și 90 minute. Beneficiul major pe care îl are aplicația Bringo față de alte platforme este serviciul de personal shopper. Ai o persoană dedicată pentru comanda ta care face cumpărăturile pentru tine așa cum le-ai face tu, îți permite să modifici în timp real lista de cumpărături și îți oferă alternative pentru produsele indisponibile. Bringo este disponibilă în 37 de orașe din România, dar și în alte patru țări, prin Bringo International.



Despre PENNY

PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 312 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 5.800 de angajați.

PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2022 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.