Procter & Gamble și PENNY, în colaborare cu organizația World Vision, au renovat spațiul verde al școlii din Ștefăneștii de Jos, Ilfov
Procter & Gamble și PENNY au lansat un nou proiect dedicat comunității locale din Ștefăneștii de Jos, județul Ilfov, în parteneriat cu Fundația World Vision și cu sprijinul clienților. Astfel, spațiul verde din curtea școlii din Ștefăneștii de Jos a fost complet reamenajat într-un loc de recreere și un mediu de învățare în aer liber, pentru elevii care învață în cadrul școlii.
Noul spațiul verde de 1000mp este dotat cu facilități moderne și sustenabile, precum trasee de irigare prin picurare pentru arbori și flori, suporturi pentru biciclete și coșuri pentru colectarea selectivă a deșeurilor. Organizarea spațiului încurajează un stil de viață activ prin grija față de mediu, fiind un exemplu concret al impactului pozitiv pe care îl poate avea colaborarea între companii private și organizații nonguvernamentale.
„Suntem atenți la nevoile comunităților în care suntem prezenți, fie ele mai mari sau mai mici, și încercăm întotdeauna să ne implicăm în proiecte de impact, pe termen lung. Ștefăneștii de Jos este și casa noastră, o bună parte din echipa noastră vine în fiecare zi la muncă aici. De aceea, ne-am uitat ce nevoi sunt și aici, aproape de noi, și ne-am alăturat cu bucurie inițiativei Procter & Gamble de a reamenaja spațiul din curtea școlii, un proiect necesar pentru dezvoltarea sănătoasă a elevilor. Ne implicăm cu bucurie în multe inițiative de la noi din țară, atât proiecte de educație, de mediu, sociale cât și în domeniul sportului. Este modul nostru de a veni și mai aproape de oamenii din comunitățile în care suntem prezenți”, a declarat Monica Șerban, Director Achiziții Non Food, PENNY România.
În perioada 1 noiembrie – 31 decembrie 2023 a avut loc campania promoțională pentru consumatori „Contribuie și tu la crearea unui spațiu verde împreună cu Procter & Gamble și PENNY”. În cadrul campaniei, produsele P&G cumpărate din magazinele PENNY au contribuit la construcția spațiului verde a școlii din Ștefăneștii de Jos.
Proiectul a fost realizat cu sprijinul Fundației World Vision Romania, care a identificat locul unde exista o nevoie reală, pentru școală și comunitate.
„Fundația World Vision a dezvoltat numeroase proiecte în care s-a bucurat de colaborarea și suportul mediului privat, iar experiența ne-a demonstrat cât este de benefică pentru dezvoltarea comunităților locale, colaborarea dintre mediul privat și ONG-uri, ceea ce aduce numeroase beneficii, contribuind la dezvoltarea durabilă și la îmbunătățirea calității vieții. Amenajarea acestui spațiu verde în Ștefăneștii de Jos va oferi locuitorilor oportunități de relaxare și conexiune cu natura. Prin crearea acestui parc, promovăm totodată adoptarea unui stil de viață sănătos prin mișcare și încurajăm să avem grijă de natură. Le mulțumim partenerilor noștri pentru susținere și pentru deschiderea de care au dat dovadă sprijinind acest proiect!”, a declarat Mihaela Nabăr, Director Executiv Fundația World Vision România.
Despre PENNY
PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 379 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din 7.300 de angajați.
PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2024 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.
Pentru mai multe detalii despre companie, accesați website-ul oficial https://www.penny.ro/.
Despre P&G
P&G deservește consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de încredere, de calitate și superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® și Tide®. Comunitatea P&G desfășoară operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Vă rugăm să vizitați http://www.pg.com pentru noutăți și informații suplimentare despre P&G și brandurile sale.