PENNY Market mărește venitul minim net de intrare în companie la 2.000 de lei


12.09.2019

Cu o strategie clară de susținere a angajaților și misiunea de crește cât mai sustenabil, PENNY Market a implementat un program de creștere a venitului minim net disponibil pentru angajații din cele 244 de magazine și cele trei centre logistice din țară.


Începând cu 1 august 2019, orice nou angajat al companiei, precum și angajații actuali, vor primi un venit minim net de 2.000 de lei ce include și bonurile de masă.


"Angajații noștri sunt motorul schimbării zilnice de care avem nevoie pentru a ne îndeplini obiectivele de business. Suntem conștienți că ei vor veni cu plăcere și motivație la locul de muncă doar dacă reușim să rămânem competitivi la nivel de piață și dacă oferim o paletă largă de beneficii care să vină în întâmpinarea nevoilor lor atât pe plan profesional, cât și personal. Mărirea venitului minim net la 2.000 de lei face parte din strategia noastră de retenție și a presupus eforturi considerabile," a declarat Daniel Gross, Director General PENNY Market.


PENNY Market își propune să le ofere angajaților un pachet avantajos care să îi răsplătească pentru efortul depus zi de zi în magazinele PENNY Market din toată țara, precum și în cele trei centre logistice de la Turda, Bacău și Ștefăneștii de Jos.


Pe lângă pachetul salarial, angajații PENNY Market mai beneficiază și de un set extins de avantaje financiare precum bonusurile de retenție oferite la trei și la șase luni după angajare sau bonusurile de performanță acordate în funcție de îndeplinirea unor indicatori cheie stabiliți cu managerul direct la angajare, cât și pe parcursul anului, în cadrul evaluărilor. În 2018, 90% dintre cei 4588 de angajați PENNY Market au primit un bonus pentru rezulatele obținute.


Printre alte beneficii pe care le oferă compania se numără asigurarea privata de sănătate cu ajutorul careia angajații beneficiază de servicii medicale în clinici private. De asemenea, de aceste servicii pot beneficia si membrii din familia angajaților la un cost redus negociat de catre companie.


Alte beneficii
 oferite de PENNY Market privesc susținerea angajaților care au copii. Astfel, 820 de angajați cu copii ce aveau vârste curpinse între șase și paisprezece ani în 2018 au beneficiat de rechizite în valoare totală de 164.000 lei la începutul anul școlar. Compania oferă sprijin și celor care abia au devenit părinți: în 2018, au fost acordate 138 de pachete de scutece în valoare de 41.400 de lei pentru copiii angajatilor cu vârste sub trei luni.


Cu o strategie de extindere ambițioasă, dar care are în vedere atingerea succesului într-un mod sustenabil, compania dedică resurse pentru ca angajații să poată avea parte de o viață sănătoasă și echilibrată. Astfel, toți angajații PENNY Market pot participa la diverse workshop-uri si programe de wellbeing, dar si la acțiuni de voluntariat răsplătite cu o zi liberă. De asemenea, compania pune la dispoziția tutoror angajaților oportunitatea de a participa la Camiponatul intern de fotbal anual, al cărui echipă câștigătoare este automat înscrisă în meciurile finale care au loc în Germania, țara de orgine a grupului REWE de care rețeaua de magazine PENNY Market aparține.


Despre PENNY Market

PENNY Market este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, rețeaua PENNY Market în România este alcătuită din 244 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 4.500 de angajați.

Contact presă

Irina Butnaru, Corporate Communications Manager, PENNY Market | REWE România, presa@penny.ro