PENNY România derulează campania
„Vino cu mărunțiș și te recompensăm”

PENNY România derulează campania „Vino cu mărunțiș și te recompensăm”, pentru a sprijini clienții în gestionarea mărunțișului strâns acasă, prin oferirea de beneficii suplimentare la cumpărături. Promoția, desfășurată între 1 iunie 2024 și 31 ianuarie 2025, oferă tuturor celor interesați posibilitatea de a schimba suma minimă de 30 de lei în monede pentru echivalentul în bancnote, plus un voucher cadou în valoare de 3 lei.


Cum funcționează campania:

  • Pasul 1: Clienții pot veni în orice magazin PENNY cu minimum 30 de lei în monede.
  • Pasul 2: În schimbul monedelor, aceștia vor primi echivalentul sumei, în bancnote.
  • Pasul 3: În plus, PENNY va acorda un voucher cadou în valoare de 3 lei.


Voucherele de 3 lei vor fi acordate la atingerea fiecărui prag de 30 de lei schimbați din monede în bancnote. Spre exemplu, la schimbarea monedelor în valoare totală de 60 lei, clientul va fi îndreptățit la 2 vouchere de cumpărături de 3 lei; la schimbarea monedelor în valoare totală de 75 lei, clientul va fi îndreptățit la 2 vouchere de cumpărături de 3 lei; la schimbarea monedelor în valoare totală de 90 lei, clientul va fi îndreptățit la 3 vouchere de cumpărături de 3 lei.


Voucherele cadou pot fi folosite în magazinele PENNY în perioada 1 iunie 2024 – 31 martie 2025.

Conform Regulamentului campaniei, acestea nu pot fi utilizate pentru cumpărături care conțin băuturi alcoolice și produse din tutun. De asemenea, nu pot fi utilizate mai multe vouchere pentru același bon fiscal.


În cazul în care valoarea totală a monedelor este mai mică de 30 de lei, clientul nu va fi eligibil pentru a primi voucherul cadou, dar va putea schimba monedele în bancnote, dacă valoarea este convertibilă.



Pentru mai multe informații despre promoție, clienții sunt încurajați să consulte regulamentul oficial al campaniei, disponibil pe website-ul PENNY.





Despre PENNY

PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 379 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din 7.300 de angajați.


PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2024 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.


Pentru mai multe detalii despre companie, accesați website-ul oficial https://www.penny.ro/.


Contact presă

Irina Butnaru, Head of Corporate Communications, PENNY | REWE România, presa@penny.ro.