1. home
  2. COMUNICAT VIVESS VACANTA

"Hai in vacanta!" cu Penny Market și Blue Air


Penny Market și Blue Air, cea mai mare companie aeriană românească, au lansat campania "Am luat tot! Hai în vacanță!", prin care românii pot beneficia de un pachet de vacanță ce include: genți de călătorie la prețuri reduse și un voucher cadou în valoare de 50 RON la un bilet de avion achiționat prin Blue Air.


"Am ales să încheiem acest parteneriat cu Blue Air deoarece suntem alături de românii care se întorc în țară sau care merg în vacanță. Vrem să le oferim acestora cele mai bune produse și servicii. Prin această campanie demonstrăm încă o dată că rămânem fideli conceptului nostru #deRomania", a declarat Dennis Biernatzki, General Manager, REWE România.


"La Blue Air, ne străduim să oferim cele mai bune servicii posibile clienților noștri. Astăzi, sunt tot mai mulți oameni care pleacă în două-trei mini-vacanțe pe an, pentru a vizita locuri noi. Prin urmare, alegerea bagajelor potrivite este importantă. Suntem încântați să colaborăm cu Penny Market la această campanie care descrie perfect misiunea noastră: să găsim mereu noi modalități de a îmbunătăți experiența de călătorie a pasagerilor noștri, chiar înainte de a urca la bord", a adăugat Tudor Constantinescu, Director Comercial Blue Air.


Campania cu puncte bonus de loializare "Am luat tot! Hai in vacanta!" se desfășoară în perioada 15 august – 23 octombrie 2018. Astfel, pentru fiecare zece puncte acumulate, clienții Penny Market vor primi 70% reducere pentru orice produs din colecția de genți de călătorie Vivess și un voucher cadou în valoare de 50 RON la un bilet de avion achiziționat prin Blue Air.

Produsele din colecție de genți Vivess incluse în campanie sunt trollerele de mare, medie sau mici dimensiuni, geanta pentru cosmetice, geanta sport și rucsacul.


Vivess este brand-ul german disponibil exclusiv în magazinele Penny Market. Acest brand exemplifică cel mai bine promisiunea pe care magazinul o face clienților săi: promoții cu produse de calitate accesibile oricui.

Mix-ul de comunicare a campaniei cuprinde TV, print, radio Penny FM, outdoor și digital.

Informații suplimentare despre campanie:

Clip video: https://bit.ly/2vL1CED
Pagina de campanie: https://www.penny.ro/campaigns/campanii/vivess-bagaje/


Despre Penny Market

Penny Market este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de 3 centre logistice situate în localitățile: Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, REWE România deține 225 de magazine Penny Market la nivel național si activează cu un număr de peste 4,300 de angajați.


Despre Blue Air
Blue Air și-a început activitatea pe 13 decembrie 2004, în prezent operând peste 106 de rute în Belgia, Cipru, Danemarca, Franța, Finlanda, Germania, Grecia, Irlanda, Israel, Italia, Norvegia, Marea Britanie, Portugalia, România, Suedia și Spania. Compania are 1,400 de angajați și nouă baze operaționale, în București, Bacău, Cluj-Napoca, Constanța, Iași, Larnaca, Liverpool, Torino și Alghero. Blue Air a primit certificarea IATA Operational Safety Audit (IOSA) din partea International Air Transport Association (IATA) pentru standarde excepționale de operare și este membru cu drepturi depline IATA. Blue Air operează o flotă de 29 de aeronave Boeing 737, cu interioare moderne ce asigura pasagerilor un confort sporit și o experiență îmbunătățită pe timpul zborului.