Economisim bani, nu dragoste.
Economisim bani, nu dragoste.

Despre PENNY.

Oamenii au fost si vor fi prioritatea noastra

Respectul si intelegerea cu care ne tratam angajatii, clientii si partenerii fac parte din ADN-ul culturii noastre organizationale. Ele sunt fundamentul tuturor lucrurilor pe care le facem zi de zi la PENNY. Poti afla mai multe despre echipa PENNY. aici: https://www.penny.ro/cariere

Magazinul PENNY. se modernizeaza

Am creat un design nou, cald si primitor, care ofera o experienta mai placuta la cumparaturi. In plus, vei descoperi spatii dedicate ofertelor promotionale adaptate sezonului, promotii mai bine semnalizate, spatiu extins pentru alimentele proaspete si multe alte noutati.

Sustinem si mai puternic producatorii si furnizorii locali

O mare parte a sortimentului din categoriile de produse proaspete (fructe si legume, carne, lactate, paine) este furnizata de catre producatori din Romania. Mai mult, 110 filiale au integrate macelarii aparatinand partenerilor nostri strategici.

Marcile proprii sunt vedetele PENNY.

Cu produse create pe gustul romanilor, cele peste 30 de mărci proprii trec acum în prim plan. O mare parte a ingredientelor si materiilor prime folosite pentru productia acestora provin de la producatori si furnizori locali.

La PENNY. avem grija de mediu

Multe dintre noile magazine dispun de funcționalitati care le fac prietenoase cu mediul: frigidere cu uși pentru reducerea consumului de energie, sisteme de iluminare pe baza de LED, panouri fotovoltaice sau acoperisuri verzi.

Vom ajunge in tot mai multe case ale romanilor

Acceleram ritmul de expansiune, obiectivul nostru fiind sa avem 600 de magazine PENNY. până în 2029. Un alt obiectiv ambițios este sa deschidem și cel de-al patrulea centru logistic din tara in regiunea Oltenia.

Facem inca un pas catre digitalizare

Infrastructura magazinelor include din ce in ce mai multe elemente digitale, de exemplu sistem de comunicare prin casti pentru angajati sau monitorizare electronica a stocului de patiserie proaspata. Iar surprizele nu se opresc aici, in curand venim si cu alte noutati!

Ce rămâne neschimbat

Aceleași prețuri avantajoase pentru produse de calitate, ca tu sa te intorci acasa cu pungile pline de bunatati! Te vei bucura si de acum inainte de campanii de loializare, oferte speciale pentru detinatorii cardului de fidelitate si promotii atragatoare in fiecare zi!

Descoperă magazinul PENNY.

Noul concept de marketing

Conceptul de marketing dezvoltat pentru lansarea PENNY. in Romania este construit pe ideea ca vom putea si de acum inainte sa facem cumpărături inteligente, fără să renunțăm la bucuriile vieții: produse gustoase si proaspete, momente speciale alaturi de cei dragi, pasiuni - toate lucrurile simple si firesti care ne fac viata frumoasa.



Acest concept de comunicare este exprimat si in noul slogan PENNY. – Economisim bani, nu dragoste!

Iar pentru ca bucuriile simple vietii sunt diverse, sloganul are mai multe variante:

  • „Economisim bani, nu calitate!”
  • „Economisim bani, nu prospețime!”
  • „Economisim bani, nu pasiune!”
  • „Economisim bani, nu suflet!”
  • „Economisim bani, nu gust!”



Povestea din spatele indentitatii

„Povestile frumoase si mai putin spuse ale oamenilor simpli dar de cea mai buna calitate merita din cand in cand sa fie aduse in lumina reflectoarelor. Pentru ca ele pot servi drept inspiratie pentru multi. Personaje autentice ca Ion & Maria sunt doar un exemplu, un exemplu bun pentru cei care vor să traiasca viața din plin fara sa risipeasca și fara sa aleaga produse scumpe atunci când merg la cumparături. Iar PENNY exact asta ofera. Și cine merge de obicei la PENNY poate sa confirme ca gasește de fiecare data calitate la preturi bune.” (Robert Tiderle, Creative Director PAPAYA)

Ideea a fost adusa la viața de către echipa PENNY.

  • Cristina Florescu (Marketing Director)
  • Monica Coman (Advertising Team Leader)
  • Adriana Savu (Private Labels Team Leader)
  • Raluca Grigoriu (CRM, Digital and Brand PR Team Leader)

Alaturi de:

Papaya

Robert Tiderle (Creative Director)

Valentin Lica (Senior Copywriter)

Adrian Albu (Senior Copywriter)

Silvia Dumitru (Senior Art Director)

Alex Popescu (Senior Art Director)

Dorin Bonta (Senior Art Director)

Robert Soparlache (Senior Art Director)

Razvan Varlan (Graphic Designer)

Dana Ștefan (Client Service Director)

Simona Stefanescu (Account Director)

MSL The Practice

Oana Bulexa (Managing Director) Florin Ionescu (Strategy Director) Camelia Eremia (Client Service Director) Daniela Marin (Communication Director) Cristina Chicus (Senior Project Manager - Events & Experience) Iulia Ioncescu (Project Manager - Experience & Events) Andreea Logigan (Head of Corporate) Elena Dobre (Communications Manager)  

Mainstage The Agency

Silviu Istrate (Director Strategie)

Eugen Suman (Creative Director)

Laur Raboj (Sr Copywriter)

Florin Padurean (Sr Art Director)

Cristian Codreanu (Art Director)

Dragos Porumb (Head of Digital)

Maria Popovici (Social Media Manager)

Andra Radulescu (Account Manager)

Ruxandra Gorun (Community Manager)

Ana Doncila (CMS specialist)

Raluca Gheorghe (Sr Account Director)

Starcom

Marius Florea (Client Lead) Cornel Tiron (Planning and Strategy Lead) Brîndușa Guraroșie (Media Activations Lead) George Mihart (Digital Manager) Alina Stănescu (Radio Lead) Elena Neacsu (OOH Manager)