Despre PENNY.

Pentru îndrăgostiți și pasionați. Pentru talentați. Pentru cei generoși și cu suflet mare. Pentru noi, toți cei care trăim viața din plin, PENNY Market devine PENNY.


Bineînțeles, promisiunea pe care am facut-o clienților nu se schimbă. Magazinul PENNY. rămâne același loc prietenos, iar misiunea noastră este ca tu să găsești produsele esențiale de care ai nevoie - gustoase, proaspete, de calitate și la prețuri avantajoase.


PENNY. este acum, mai mult ca oricând, magazinul în care „Economisim  bani, nu dragoste!”.

Oamenii au fost și vor fi prioritatea noastră

Respectul și înțelegerea cu care ne tratăm angajații, clienții și partenerii fac parte din ADN-ul culturii noastre organizaționale. 


Ele sunt fundamentul tuturor lucrurilor pe care le facem zi de zi la PENNY. Poți afla mai multe despre echipa PENNY. aici

Magazinul PENNY. se modernizează

Am creat un design nou, cald și primitor, care oferă o experiență mai placută la cumpărături. 


În plus, vei descoperi spații dedicate ofertelor promoționale adaptate sezonului, promoții mai bine semnalizate, spațiu extins pentru alimentele proaspete și multe alte noutăți.

Susținem și mai puternic producătorii și furnizorii locali

O mare parte a sortimentului din categoriile de produse proaspete (fructe și legume, carne, lactate, pâine) este furnizată de către producatori din România. 


Mai mult, 110 filiale au integrate măcelării aparaținând partenerilor noștri strategici.

Mărcile proprii sunt vedetele PENNY.

Cu produse create pe gustul românilor, cele peste 30 de mărci proprii trec acum în prim plan. 


O mare parte a ingredientelor și materiilor prime folosite pentru producția acestora provin de la producători și furnizori locali.

La PENNY. avem grijă de mediu

Multe dintre noile magazine dispun de funcționalități care le fac prietenoase cu mediul: frigidere cu uși pentru reducerea consumului de energie, sisteme de iluminare pe baza de LED, panouri fotovoltaice sau acoperișuri verzi.

Vom ajunge în tot mai multe case ale românilor

Accelerăm ritmul de expansiune, obiectivul nostru fiind să avem 600 de magazine PENNY. până în 2029. 


Un alt obiectiv ambițios este să deschidem și cel de-al patrulea centru logistic din tara in regiunea Oltenia.

Facem încă un pas către digitalizare

Infrastructura magazinelor include din ce în ce mai multe elemente digitale, de exemplu sistem de comunicare prin căști pentru angajați sau monitorizare electronică a stocului de patiserie proaspătă. 


Iar surprizele nu se opresc aici, în curând venim și cu alte noutăți! 

Ce rămâne neschimbat

Aceleași prețuri avantajoase pentru produse de calitate, ca tu sa te intorci acasa cu pungile pline de bunatati! 


Te vei bucura si de acum inainte de campanii de loializare, oferte speciale pentru detinatorii cardului de fidelitate si promotii atragatoare in fiecare zi!

Descoperă magazinul PENNY.

Noul concept de marketing

Conceptul de marketing dezvoltat pentru lansarea PENNY. în România este construit pe ideea că vom putea și de acum înainte să facem cumpărături inteligente, fără să renunțăm la bucuriile vieții: produse gustoase și proaspete, momente speciale alături de cei dragi, pasiuni - toate lucrurile simple și firești care ne fac viața frumoasă.



Acest concept de comunicare este exprimat și în noul slogan PENNY.
Economisim bani, nu dragoste!

Iar pentru că bucuriile simple ale vieții sunt diverse, sloganul are mai multe variante:

„Economisim bani, nu calitate!”

„Economisim bani, nu prospețime!”

„Economisim bani, nu pasiune!”

„Economisim bani, nu suflet!”

„Economisim bani, nu gust!”



Povestea din spatele indentității

„Poveștile frumoase și mai puțin spuse ale oamenilor simpli dar de cea mai bună calitate merită din când în când să fie aduse în lumina reflectoarelor. Pentru că ele pot servi drept inspirație pentru mulți. 



Personaje autentice ca Ion & Maria sunt doar un exemplu, un exemplu bun pentru cei care vor să trăiască viața din plin fără să risipească și fără să aleagă produse scumpe atunci când merg la cumpărături. Iar PENNY exact asta oferă. 



Și cine merge de obicei la PENNY poate să confirme că găsește de fiecare dată calitate la prețuri bune.” (Robert Tiderle, Creative Director PAPAYA)

Ideea a fost adusă la viață de către echipa PENNY.

Cristina Florescu (Marketing Director)

Monica Coman (Advertising Team Leader)

Adriana Savu (Private Labels Team Leader)

Raluca Grigoriu (CRM, Digital and Brand PR Team Leader)

Alături de:

Papaya

Robert Tiderle (Creative Director)

Valentin Lica (Senior Copywriter)

Adrian Albu (Senior Copywriter)

Silvia Dumitru (Senior Art Director)

Alex Popescu (Senior Art Director)

Dorin Bonta (Senior Art Director)

Robert Soparlache (Senior Art Director)

Razvan Varlan (Graphic Designer)

Dana Ștefan (Client Service Director)

Simona Stefanescu (Account Director)

MSL The Practice

Oana Bulexa (Managing Director)
Florin Ionescu (Strategy Director)
Camelia Eremia (Client Service Director)
Daniela Marin (Communication Director)
Cristina Chicus (Senior Project Manager - Events & Experience)
Iulia Ioncescu (Project Manager - Experience & Events)
Andreea Logigan (Head of Corporate)
Elena Dobre (Communications Manager)  

Mainstage The Agency

Silviu Istrate (Director Strategie)

Eugen Suman (Creative Director)

Laur Raboj (Sr Copywriter)

Florin Padurean (Sr Art Director)

Cristian Codreanu (Art Director)

Dragos Porumb (Head of Digital)

Maria Popovici (Social Media Manager)

Andra Radulescu (Account Manager)

Ruxandra Gorun (Community Manager)

Doncilă Ana Maria (CMS specialist)

Raluca Gheorghe (Sr Account Director)

Starcom

Marius Florea (Client Lead)
Cornel Tiron (Planning and Strategy Lead)
Brîndușa Guraroșie (Media Activations Lead)
George Mihart (Digital Manager)
Alina Stănescu (Radio Lead)
Elena Neacsu (OOH Manager)