PENNY, o companie sustenabilă

Iată-ne ajunși la un nou raport anual al PENNY România. Un raport care descrie realizările noastre din 2021, un an de succes, dar nelipsit de provocări. Deși contextul pandemic a generat câteva schimbări importante în organizația noastră, determinarea de a acționa într-un mod responsabil a rămas neschimbată.

2022 în cifre

Descoperă Raportul Anual PENNY mai jos

Remodelarea magazinelor și experiență îmbunătățită la cumpărături

În ultimii trei ani ne-am concentrat eforturile pe remodelarea magazinelor existente și am încheiat acest proces în 2022, cu un total de 251 de magazine remodelate. În prezent, toate magazinele PENNY funcționează sub conceptul PENNY. Formatul PENNY Punct respectă politicile noastre de sustenabilitate, principiile de eficiență energetică și vizează inclusiv creșterea confortului pentru angajații noștri.

Expansiune

Poate cea mai importantă realizare din 2022 este extinderea rețelei la un total de 336 de magazine la nivel național. A fost un obiectiv îndeplinit cu succes și, mai mult, 2022 a fost primul an în care am inaugurat peste 30 de filiale în țară.De asemenea, fiecare deschidere de magazin înseamnă o investiție în dezvoltarea comunităților din România. Ne bucurăm să fim aproape de clienții noștri din toate colțurile țării și să contribuim activ la creșterea ecomomiei românești.

Produse din România

La PENNY, ne dorim să valorificăm potențialul de producție locală și să le oferim clienților produse din surse românești, proaspeteși la prețuri accesibile. Acestea au fost motivele pentru care în 2020 ne-am asumat obiectivul 3RO, acela ca, până la finalul lui 2023, 60% din sortimentul nostru să aibă ingredientul principal din România, adică să fie cultivat, crescut, extras sau fabricat în țară și să fie procesat și ambalat în România.

Echipa PENNY

Colegii noștri sunt cei care duc mai departe misiunea PENNY în România și contribuie la desfășurarea tuturor proiectelor. Pe scurt, Succesul PENNY porneștede la oameni și, în 2022, am continuat campania deemployer branding sub același slogan. Anul trecut, am fost onorați să primim certificarea Angajator de Top 2022 în România. Această titulatură este acordată de Institutul Top Employers, o autoritate internațională în domeniul resurselor umane. În 2023, am primit, pentru a doua oară consecutiv, aceeași distincție. Cu această ocazie, vrem să le mulțumim încă o dată colegilor noștri pentru că ne ajută să scriem o poveste frumoasă despre ce înseamnă colaborarea și spiritul de echipă la PENNY.

Digitalizare

În 2022, ca parte din strategia noastră de dezvoltare omnichannel, am continuat să investim în digitalizare și am încercat să găsim soluții inteligente prin care să ușurăm viața clienților noștri. 2022 a fost un an foarte bun pentru noi privind livrările la domiciliu:

• Am livrat din 180 de magazine

• Mai mult de 60 de localități

• Mai mult de 400,000 livrări într-un 1 an

• Sortimentație de peste 2500 de articole

• Recenzii pozitive ale clienților: > 95%


Sustenabilitate

Toate magazinele din rețeaua noastră sunt certificate BREEAM și toate magazinele nou deschise primesc această certificare. Ne dorim să punem bazele unei politici de monitorizare și îmbunătățire a sustenabilității magazinelor, astfel încât să analizăm constant impactul pe care îl au asupra mediului înconjurător, construit și natura. În 2022, am lansat cel de-al cincilea raport de sustenabilitate aferent anului 2021. Raportul reflectă activitatea companiei și analizează impactul de mediu, economic și social pe care aceasta îl generează.

Comunicare integrată

Am mers mai departe cu PENNY la zi și în 2022 am organizat două episoade. PENNY la zi reprezintă o serie de evenimente recurente, online sau fizic, prin care ne dorim să arătăm ce înseamnă universul PENNY și să fim mai transparenți în comunicare.


PENNY la zi #6. Viitorul îl facem noi

PENNY la zi #7. 100 de idei de business pentru România