PENNY este sponsorul principal al celei de-a XII-a ediții TEDxCluj
- Tema TEDxCluj 2023 este una în jurul căreia PENNY își concentrează atenția – HUMAN.
- Evenimentul va avea loc pe 10 iunie 2023, la BT Arena Cluj.
- PENNY pregătește pentru participanți surprize proaspete și extra povești care inspiră de la speakeri.
Mai sunt câteva zile până la evenimentul TEDxCluj 2023, al cărui sponsor principal este PENNY. Peste 1.500 de persoane sunt așteptate să descopere profunzimile discursurilor ținute de speakeri pe tematica abordată în acest an – HUMAN.
Evenimentul va avea loc în data de 10 iunie 2023, la BT Arena Cluj, unde cei peste 20 de speakeri și performeri îi vor ajuta pe participanți să descopere idei care merită să fie răspândite. Prin participarea la acest eveniment, publicul va trăi o experiență remarcabilă, în care va explora alături de speakeri potențialul uman și vor dezbate ce amprentă lăsăm noi, oamenii, asupra lumii din jur.
Parteneriatul din acest an subliniază misiunea PENNY de a descoperi, înțelege și de a veni cu soluţii empatice care au la bază latura umană, de a construi legături autentice între oameni. Prin tema HUMAN, vor fi atinse subiecte importante cum ar fi: viitorul în tehnologie și umanitate, natura și ecosistemul în care trăim, educație și dezvoltare personală sau creștere antreprenorială.
„Am aderat la acest eveniment axat pe oameni deoarece ne concentrăm pe experiențe. Credem în puterea fiecărei persoane de a aduce schimbări pozitive în lume și promovăm abordarea umană în toate aspectele activității noastre. De la experiențele autentice cu clienții noștri, la implicarea în comunitate și sprijinirea inițiativelor care promovează înțelegerea, empatia și diversitatea, suntem dedicați transformării pozitive. Aspirăm să fim partener de încredere care va ajuta la construirea lucrurilor mai departe. Cu toții suntem oameni până la urmă. De aceea, vă invităm să purtăm dialoguri și să schimbăm idei care aduc transformări benefice societății”, spune Irina Butnaru, Corporate Communications Manager PENNY România.
Într-o notă de solidaritate umană, pe care PENNY o promovează, publicul este așteptat în pauzele conferințelor cu extra povești de la speakerii evenimentului, în zone în care să își încarce bateriile cu prospețime și cu un photocorner pentru amintiri pe care să le povestească celor dragi.
În plus, informații captivante vor fi transmise în timp real de la eveniment pe paginile de social media ale PENNY România. Astfel, persoanele interesate vor putea fi la curent cu momentele cheie, prezentările și interacțiunile deosebite, pentru a oferi o experiență autentică și dinamică alături de brandul PENNY.
Despre PENNY
PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 338 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 5.800 de angajați.
PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2022 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.
Pentru mai multe detalii despre companie, accesati website-ul oficial https://www.penny.ro/
Contact presă
Irina Butnaru, Corporate Communications Manager, PENNY | REWE România, presa@penny.ro