PENNY lanseaza campania de brand de angajator.
Echipa ta. Pasiunea ta. Magazinul tau

27.11.2017

REWE România, prin lantul de magazine PENNY Market, lansează campania de brand de angajator "Echipa ta. Pasiunea ta. Magazinul tau" prin care isi propune sa prezinte valorile companiei si oportunitatile de dezvoltare pentru toti cei interesati de domeniul retail-ului.


Penny Market este unul dintre cele mai mari lanțuri de magazine din România și unul dintre cei mai importanți angajatori de pe piața locală, avand in prezent 212 magazine si peste 4000 de angajați în întreaga țară.


Noua campanie promoveaza o serie de valori cheie care contribuie la crearea unui mediu de lucru in care angajatii sa se simta motivati si in care acestia sa poata evolua continuu: orientare catre client, siguranta, dezvoltare, responsabilitate, structura organizatorica orizontala, apreciere si spirit de echipa.


Campania este sustinuta chiar de angajatii companiei, care sunt mandri sa povesteasca despre debutul carierei la Penny Market, progresul si oportunitatile inedite pe care le intampina atat la nivel national, cat si international.



"Credem ca sloganul campaniei prezinta foarte clar misiunea noastra. Ne concentram pe intelegerea si ascultarea activa a colegilor nostri - Echipa ta. Apreciem angajatii implicati si ii consideram parte din succesul companiei. De asemenea, ne dorim ca acestia sa fie in prim plan, lucram alaturi de ei, credem in experienta si dedicarea lor - Pasiunea ta. Actiunile fiecarui coleg au acelasi obiectiv: crearea unui design modern si elegant pentru magazinele noastre - Magazinul tau, explica Daniel Gross (Director General REWE Romania)."

Printre beneficiile oferite de REWE Romania mentionam:


- Salariu atractiv plus bonus de performanta;
- Bonus de loialitate;
- Bonus pentru recomandarea unui viitor coleg;
- Asigurare medicală privată;
- Tichete de masa si tichete cadou cu ocazia sărbătorilor de Paște și Crăciun;
- Scutece pentru nou nascuti si pachete de scoala pentru copiii angajatilor;
- Zile suplimentare pentru concediu de odihnă;
- Training pentru dezvoltare profesională
- Evenimente speciale (De exemplu: campionat intern de fotbal, cine impreuna cu echipa Penny Market, actiuni de voluntariat)



"Echipa ta. Pasiunea ta. Magazinul tau" este o campanie integrată, cu desfășurare pe termen lung, ce include un mix amplu de canale de comunicare: print, outdoor, radio local, radio intern Penny FM, social media și digital, activări la târgurile de joburi din Bucuresti si din tara.


Candidatii care doresc sa afle mai multe informatii despre oportunitatile de cariera de la Penny Market pot vizita website-ul oficial www.penny.ro, sectiunea Cariere, sau pot solicta informații direct in magazine.

Despre PENNY Market


PENNY Market este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de 3 centre logistice situate în localitățile: Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. REWE România va deține 212 magazine PENNY Market la nivel național până la sfârșitul lunii octombrie si activează cu un număr de peste 4,000 de angajați. Expansiunea locală continuă și în 2017 cu un număr de 20 - 25 de magazine noi.

În ultimii ani, PENNY Market a fost permanent dedicat asigurării unui sortiment, unei ambianțe și a unor servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor românilor. Începând cu "de România", comunicarea de brand a devenit mai explicită și plină de emoție.


Noul concept de comunicare, "de România", transmite mesajul că PENNY Market înțelege preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor. Ei organizează mese îmbelșugate, "cu de toate", țin si Valentine’s Day, deși tot Dragobetele le e mai drag, râd mai cu poftă și se îmbrățișează mai îndelung.


Acest nou concept va fi exprimat pentru clienții rețelei de magazine printr-o serie de tematici de comunicare: Masă de România, Sărbatoare de România, Oferte de România, Umor de România, Ospitalitate de România și Weekend de România.