Georgeta Elisei este noul manager al departamentului de Resurse Umane în cadrul PENNY Market România
29.11.2019
Georgeta Elisei, Team Leader în cadrul echipei de HR la PENNY Market va prelua funcția Danei Popa, responsabilă de întreg departamentul de HR al companiei până în octombrie 2019. Dana a fost numită directoare a departamentului de HR al BILLA CEE pentru șase țări din Europa. În contextul unei strategii de grup axate pe promovarea și dezvoltarea oamenilor din organizație prin sprijinirea și implementarea unei culturi concentrate pe performanță, atât Georgeta, cât și Dana vor avea noi roluri începând cu acest an în cadrul unor companii ce fac parte din REWE Group.
Strategia de resurse umane a PENNY Market, parte din REWE Group, se concentrează pe promovarea talentelor în interiorul companiei și oferirea de sprijin și oportunități de dezvoltare angajaților. De aceea, compania răsplătește valori precum loialitatea și performanța și ia în considerare în primul rând resursele interne atunci când noi poziții sunt deschise.
Georgeta Elisei, noul manager al departamentului de Resurse Umane din cadrul PENNY Market, are experiență în domeniu de peste 20 ani. Georgeta este foarte pasionată de job-ul ei și crede ca i se potrivește foarte bine având în vedere specificul acestuia: colaborarea constantă cu alți oameni, cât și depășirea provocărilor. Georgeta a fost promovată de-a lungul anilor la PENNY Market, pornind de la rolul de HR Payroll & Admin Specialist până la cel de HR Project Manager și HR Team Leader.
Despre PENNY Market
PENNY Market este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, rețeaua PENNY Market în România este alcătuită din 246 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 4.500 de angajați.