PENNY Market transformă din nou adulții în copii în noul spot de Crăciun

09.12.2019


Cu ocazia apropierii Crăciunului, PENNY Market lansează spotul „Crăciunul este pentru copii. Deci, pentru noi toți.“ Spotul face parte dintr-o campanie internațională în care adulții sunt încurajați să uite de griji și să vadă din nou Crăciunul cu ochii unor copii fericiți.


Este pentru prima oară când rețeaua de magazine PENNY creează un spot comun de Crăciun pentru toate cele șase țări în care își desfășoară activitatea: Germania, Austria, Cehia, Italia, România și Ungaria. În centrul campaniei se află piesa „Forever Young” de la Alphaville, care a fost reinterpretată prin intermediul vocii unui copil.


Spotul a fost creat de agenția Serviceplan, cu sediul în Berlin, Germania, țara de origine a grupului REWE de care PENNY Market aparține. Producția a fost realizată de ANORAK Film, iar regia de Stuart McIntyre.

Spotul poate fi vizionat la adresa: https://www.youtube.com/watch?v=M-WmpYxvUJQ 


De sărbători, PENNY Market își așteaptă clienții cu un program special: 
- 21.12.2019 - 23.12.2019: 7:00 - 23:00
- 24.12.2019: 7:00 - 18:00
- 25.12.2019: Închis
- 26.12.2019: 9:00 - 16:00
- 27.12.2019 - 30.12.2019: 7:00 - 23:00
- 31.12.2019: 7:00 - 18:00
- 01.01.2020: Închis
- 02.01.2020: 9:00 - 16:00


Despre PENNY Market 

PENNY Market este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, rețeaua PENNY Market în România este alcătuită din 250 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 4.500 de angajați.