1. home
  2. Presa
  3. Rețeaua PENNY Market se extinde cu șase magazine în luna decembrie și ajunge la 221 magazine

Rețeaua PENNY Market se extinde cu șase magazine în luna decembrie și ajunge la 221 magazine

29.11.2017

Planul ambițios de expansiune al REWE România continuă și în luna decembrie cu deschiderea a sase magazine PENNY Market în cinci județe din România și în capitală. Rețeaua ajunge astfel la 221 magazine operaționale în România.

Magazinele PENNY Market au un design modern și elegant iar clienții se vor bucura de o experiență complet nouă prin modul în care sunt dispuse categoriilor de produse, dar și prin articolele proaspete, selecționate cu grijă zi de zi.

Până acum, deschiderile PENNY Market din luna decembrie au fost:


- Penny Market din Râmnicu Valcea, aflat pe strada George Cosbuc, nr. 4. Magazinul are o suprafață de vânzare de 797,05 m2, este deschis de luni până sâmbătă în intervalul orar 07:30 – 21:00, și duminica între 08:00 - 20:00 și dispune de 67 de locuri de parcare, din care unul este destinat persoanelor cu dizabilități locomotorii. Echipa noului magazin este formată din 15 angajați.


- Penny Market din Bucuresti, localizat pe strada Fizicienilor, nr. 28-32, sector 2, București. Magazinul a fost deschis pe 20 decembrie și are o echipă de 15 de angajați, 4 case de marcat, o suprafață de vânzare de 714.8 m2 și 47 de locuri de parcare. Magazinul este deschis de luni până sâmbătă în intervalul 07:00 – 23:00 și duminica între 08:00 - 21:00.


- Penny Market din Domnești, deschis pe 22 decembrie, la Șoseaua București – Domnești, nr. 17, comuna Domnești, sat Clinceni, judetul Ilfov. Cei 15 angajați își așteaptă clienții de luni până sâmbătă în intervalul 07:00 - 22:00 și duminica în intervalul 08:00-20:00 în magazinul cu o suprafață de vânzare de 851 m2 și 82 de locuri de parcare. Noul spațiu va avea începând cu luna ianuarie și o măcelarie, operată de Domidene, oferindu-le clienților posibilitatea de a-și alege produsele din carne proaspătă exact așa cum le vor.


- Penny Market din Sântana, strada Mihai Viteazul, nr. 4, judetul Arad. Magazinul a fost deschis pe 22 decembrie și are o echipă de 14 de angajați, o suprafață de vânzare de 850 m2 și 102 de locuri de parcare. Magazinul este deschis de luni până sâmbătă în intervalul 07:30 – 21:00 și duminica între 08:00 - 20:00.


- Penny Market din Berca, localizat pe strada 1 decembrie, nr. 421- 422, judetul Buzau, va avea o echipă de 16 de angajați, o suprafață de vânzare de 831,5 m2 și 85 de locuri de parcare. Magazinul va fi deschis de luni până sâmbătă în intervalul 07:30 – 22:00 și duminica între 08:00 - 20:00.


Urmează să se deschidă pana la finalul anului Penny Market din Balș aflat pe strada Nicolae Bălcescu, nr. 60 - 64, judetul Olt. Magazinul va avea o echipă de 15 de angajați, o suprafață de vânzare de 856.8 m2 și 46 de locuri de parcare. Unitatea va fi deschisă de luni până sâmbătă în intervalul 07:30 – 22:00 și duminica între 08:00 - 20:00.


Magazinele Penny Market își vor primi clienții cu o varietate de legume și fructe proaspete în raionul aflat chiar la intrare și vor pune la dispoziția clienților o gamă largă de specialități de panificație și patiserie. Produsele de pește și mezelurile completează varietatea produselor proaspete și accesibile pentru fiecare moment al zilei, precum și gama consistenta de produse lactate, brânzeturi și carne proaspătă.


De asemenea, clienții vor beneficia și de un număr de produse disponibile în variantă vrac, care pot fi găsite ușor atât la raioanele cu dulciuri și snacks-uri, cât și în zona cu produse congelate.


Despre PENNY Market
PENNY Market este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de 3 centre logistice situate în localitățile: Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, REWE România deține 221 magazine PENNY Market la nivel național si activează cu un număr de peste 4,000 de angajați. Expansiunea locală continuă și în 2017 cu un număr de 20 – 25 de magazine noi.

În ultimii ani, PENNY Market a fost permanent dedicat asigurării unui sortiment, unei ambianțe și a unor servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor românilor. Începând cu "de România", comunicarea de brand a devenit mai explicită și plină de emoție.


Noul concept de comunicare, "de România", transmite mesajul că PENNY Market înțelege preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor. Ei organizează mese îmbelșugate, "cu de toate", țin si Valentine’s Day, deși tot Dragobetele le e mai drag, râd mai cu poftă și se îmbrățișează mai îndelung.


Acest nou concept este exprimat pentru clienții rețelei de magazine printr-o serie de tematici de comunicare: Masă de România, Sărbatoare de România, Oferte de România, Umor de România, Ospitalitate de România și Weekend de România.