PENNY ÎN CIFRE

2019 pe scurt | Despre sustenabilitate

Ne propunem să ne atingem obiectivele prin investiții planificate pentru excelența operațională și prin elaborarea de soluții inovatoare pentru clienți, furnizori, parteneri și comunități. În următorii ani, vom continua să lucrăm umăr la umăr pentru integrarea practicilor sustenabile pe întregul lanț valoric. 

Sustenabilitatea face parte din identitatea noastră. Fără dezvoltare durabilă nu le putem lăsa copiilor noștri un viitor de care să fie mândri. Suntem încrezători că vom putea continua toate proiectele începute în zona sustenabilității și vom identifica arii noi in care ne putem aduce contribuția.

Poți citi raportul complet aici

2018 pe scurt | Un an cu care ne mândrim

Anul 2018 ne-a adus rezultate bune cu care ne mândrim. Acestea confirmă faptul că efortul susținut de a aduce PENNY Market cât mai aproape de dorințele clienților noștri din toată România, a meritat din plin și trebuie să continuăm, zi de zi, să fim mai buni.

Vom continua să investim în România și vom dezvolta business-ul nostru aici astfel încât în 2025 să ajungem la 400 de magazine PENNY Market. Rezultatele financiare pozitive reprezintă vești bune atât pentru angajații noștri, cât și pentru clienți, de aceea le mulțumim pentru încredere și pentru alegerea de a-și face cumpărăturile zilnice din magazinele noastre. 

Poți citi raportul complet aici