PENNY ÎN CIFRE
Despre sustenabilitate
Ne propunem să ne atingem obiectivele prin investiții planificate pentru excelența operațională și prin elaborarea de soluții inovatoare pentru clienți, furnizori, parteneri și comunități. În următorii ani, vom continua să lucrăm umăr la umăr pentru integrarea practicilor sustenabile pe întregul lanț valoric.
Sustenabilitatea face parte din identitatea noastră. Fără dezvoltare durabilă nu le putem lăsa copiilor noștri un viitor de care să fie mândri. Suntem încrezători că vom putea continua toate proiectele începute în zona sustenabilității și vom identifica arii noi in care ne putem aduce contribuția.
2023 pe scurt | Un an cu care ne mândrim
Anul 2023 a fost unul semnificativ pentru PENNY România, marcat de evoluții notabile și continuarea angajamentului nostru pentru o dezvoltare responsabilă. Ne-am extins rețeaua la 376 de magazine, stabilind un nou record de expansiune și aducând produsele noastre mai aproape de clienți. Acest efort de extindere ne-a permis să consolidăm legătura cu toate comunitățile pe care le deservim, oferindu-le acces constant la produse de calitate, cu prețuri accesibile.
Ne continuăm angajamentul pe care ni l-am asumat prin inițiativa TripluRO (3RO) și susținem producătorii locali prin promovarea produselor românești. Prioritatea noastră este să creștem la raft procentul de produse cu ingredientul principal provenit din România, procesate și ambalate local, pentru a susține, astfel, economia națională.
Am fost recertificați ISO 50001, drept recunoaștere a eforturilor noastre de a reduce impactul asupra mediului și de a utiliza resursele într-un mod mai eficient. Proiectele noastre de biodiversitate urbană și parteneriatele cu organizații precum Habitat for Humanity România și World Vision România reflectă angajamentul nostru față de dezvoltarea comunitară.