1. home
  2. Rapoarte PENNY

 PENNY ÎN CIFRE

Despre sustenabilitate

Ne propunem să ne atingem obiectivele prin investiții planificate pentru excelența operațională și prin elaborarea de soluții inovatoare pentru clienți, furnizori, parteneri și comunități. În următorii ani, vom continua să lucrăm umăr la umăr pentru integrarea practicilor sustenabile pe întregul lanț valoric. 


Sustenabilitatea face parte din identitatea noastră. Fără dezvoltare durabilă nu le putem lăsa copiilor noștri un viitor de care să fie mândri. Suntem încrezători că vom putea continua toate proiectele începute în zona sustenabilității și vom identifica arii noi in care ne putem aduce contribuția.


2022 pe scurt | Un an cu care ne mândrim


2022 a fost un an în care am dovedit încă o dată că la PENNY facem performanță în fiecare zi. Deși am traversat cu toții un context socio-economic instabil, marcat de creșteri succesive ale inflației și de probleme în lanțurile de aprovizionare, în 2022 ne-am îndeplinit obiectivele cu succes. 


Sub umbrela obiectivului 3RO (TripluRO), în 2022 am lansat inițiativa „100 de idei de business pentru România”, un demers ambițios prin care ne dorim ca, împreună cu autoritățile relevante și cu mediul de afaceri local, să le oferim românilor cât mai multe produse cu ingredientul principal din România, procesate și ambalate în țară.



Am dat dovadă de agilitate și am reușit să fim aproape de clienții noștri, oferindu-le cele mai bune produse și servicii. De-a lungul celor 12 luni, am deschis 36 de unități noi, fiind primul an din istoria companiei în care am inaugurat peste 30 de filiale în România.