1. home
  2. COMUNICAT PROGRAM SARBATORI

De Sărbători, PENNY Market are un program special pentru tine

Programul magazinelor în perioada 20 decembrie 2017 - 2 ianuarie 2018

În luna cadourilor, românii sunt în căutare de inspirații pentru surprizele făcute celor dragi dar își găsesc timp și pentru cumpărăturile pentru mesele festive și momentele speciale în familie. Pentru a fi alături de românii care se pregătesc pentru sărbători, Penny Market a pregătit un program special pentru perioada 21 decembrie 2017 – 2 ianuarie 2018.


Astfel, de sărbători PENNY MARKET își va aștepta clienții:

21-23 decembrie 2017 - între orele 7:00-23:00
24 decembrie 2017 - între orele 7:00-18:00
25 decembrie 2017 – ÎNCHIS
26 decembrie 2017 – între orele 9:00-16:00
27-30 decembrie 2017 – între orele 7:00-23:00
31 decembrie 2017 – între orele 7:00-18:00
1 ianuarie 2018 – ÎNCHIS
2 ianuarie 2018 – între orele 9:00-16:00



Despre PENNY Market

PENNY Market este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de 3 centre logistice situate în localitățile: Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, REWE România deține 216 magazine PENNY Market la nivel național si activează cu un număr de aproximativ 4,000 de angajați. Expansiunea locală continuă și în 2017 cu un număr de 20 – 25 de magazine noi.


În ultimii ani, PENNY Market a fost permanent dedicat asigurării unui sortiment, unei ambianțe și a unor servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor românilor. Începând cu "de România", comunicarea de brand a devenit mai explicită și plină de emoție.


Noul concept de comunicare, "de România", transmite mesajul că PENNY Market înțelege preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor. Ei organizează mese îmbelșugate, "cu de toate", țin si Valentine’s Day, deși tot Dragobetele le e mai drag, râd mai cu poftă și se îmbrățișează mai îndelung.


Acest nou concept va fi exprimat pentru clienții rețelei de magazine printr-o serie de tematici de comunicare: Masă de România, Sărbatoare de România, Oferte de România, Umor de România, Ospitalitate de România și Weekend de România.