Pentru că suntem de departe mai apropiați ca niciodată, noi, la PENNY am luat o serie de măsuri suplimentare cu scopul de a preveni și de a ne proteja clienții și angajații:

Am instalat, în toate magazinele noastre, dispensere cu dezinfectant pentru clienți și angajați.
Am intensificat măsurile de curățenie și dezinfecție. Igienizăm sistematic cărucioarele, benzile de produse și zona de depozitare a bagajelor.
Am adăugat în toate magazinele noastre semnalizatoare pentru a evidenția distanța recomandată de autorități de minimum 1,5 m (față, spate și lateral) față de alte persoane.
Am adăugat mănuși de unică folosință pentru produsele neambalate.
Am instalat în toate magazinele noastre ecrane de protecție la casele de marcat pentru siguranța colegilor de la casă, dar și pentru a limita interacțiunea dintre aceștia și clienți.

Pentru mai multe informații în ceea ce privește regulile de igiena citește aici

Ce putem face pentru a limita răspândirea și contractarea noului coronavirus - Recomandări pentru o conduită socială responsabilă citește aici

Le mulțumim tuturor colegilor din magazine pentru efortul depus în această perioadă și vrem să le reamintim clienților noștri
#SuntemAici

Odată cu începutul epidemiei COVID19,PENNY a simțit nevoia de a veni în sprijinul comunităților din care face parte și a identificatcare sunt zonele care aveau nevoie desusținere și de ajutor. Astfel, atenția s-a îndreptat către cei mai afectați dintre noi în contextul dat: spitalele care tratează pacienții de Covid-19, elevii din familiile nevoiașe care au nevoie de mâncare, produse de igienă și tehnologie ca să își continue studiile de la distanță și comunitățile defavorizate, mai exact persoanele cu dizabiliățti sau adulți și copii din medii defavorizate.

 

Află mai multe despre proiectele noastre aici